Friday, April 24, 2009

Tack till Humlebacken



I bloggen "Humlebacken- från idé till tanke" kan man följa Vivekas och Mickes fantastiska drömhusbygge från A till Ö. Till vår stora glädje går årets reklamintäkter på deras populära blogg till kolonikatterna! Tusen tack Viveka...

Tack vare Viveka och Mickes insats slipper nu honkatten Kelly få kull efter kull av kattungar på koloniområdet. Genom vaccineringen slipper hon lida (och kanske stupa under) av kattsnuva eller kattpest. Hädanefter kommer hon att få mat, vård och skydd av volontärer.

5 comments:

  1. Nu är det min tur att få tårar i ögonen... det är du som ska ha tack, Maria, det är du som sliter häcken av dig med detta!
    kram

    ReplyDelete
  2. Jag håller med Viveka att du gör ett fantastiskt arbete med detta, du är verkligen en eldsjäl.


    Ia

    ReplyDelete
  3. Usch så tråkigt att läsa om att människor faktiskt behandlar djur på detta sättet, det är förfärligt! Jag tycker du är fantastisk som engagerar dig i detta och hoppas verkligen att det ska gå bra för hela projektet!

    Jenny

    ReplyDelete
  4. Hej Maria Isabel
    Jag är så glad att du kom till oss på Rädda Katten. För bättre kamrat och medmänniska får man leta länge efter.
    Du är verkligen kanon på det du gör och lägger din själ på alla dina projekt och ditt arbete som webbmaster hos oss.
    Ett stort tack och många kramar till dig från mig(Alma) och kisarna Konrad & Lilly(Rädda Kattens kisar)

    ReplyDelete
  5. Tack Viveka för ditt bidrag! Så underbart att det är så många som hjälper till!

    Malin

    ReplyDelete